پیوستن کاکا به میلان


کاکا با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال میلان پیوست.

کاکا با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال میلان پیوست.

میلان ایتالیا همین امروز (دوشنبه) تائید کرد پس از مذاکراتی که شب کذشته با کاکا، هافبک پیشین رئال‌مادرید داشت این بازیکن برزیلی قراردادی 2 ساله را با این تیم به امضا رساند. کاکا که بازیکن آزاد به حساب می‌آمد چهار سال پس از اینکه روسونری‌ها او را در ازای 65 میلیون یورو به رئال‌مادرید فروختند به سن‌سیرو بازگشت.

توافقات نهایی شب گذشته بین طرفین صورت گرفت و با وجود اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن 31 ساله از میلان درخواست 6 میلیون یورو در هر فصل کرده بود ولی مسئولان این باشگاه در نهایت کاکا را در ازای دریافت 4 میلیون یورو در هر فصل برای پیوستن به میلان متقاعد کردند. البته در قرارداد وی بندی وجود دارد که در صورت عملکرد فردی و تیم میلان امتیازها و پاداشی هم به وی تعلق خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت فوتبال ایتالیا آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان و کاکا بعدازظهر همین امروز (دوشنبه) با هواپیمای اختصاصی وارد شهر میلان خواهند شد تا این بازیکن برزیلی در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند.

کاکا در سال 2003 از سائوپائولو برزیل به میلان پیوست و به مدت 6 سال برای روسونری‌ها بازی کرد و حالا با این قرارداد تا سال 2015 مجددا برای میلانی‌ها به میدان خواهد رفت.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

pejman
ساعت20:15---12 شهريور 1392
کاکا به خونه خودش خوش اومد

کاکا میتونه دوباره به روز های

اوج خودش برگرده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



سه شنبه 12 شهريور 1392